beIN SPORTS, Formula 1’in Yeni Yayın Ortağı Oldu

0

10 Yıllık Anlaşma ile Yayın Hakları beIN SPORTS’a Geçti

beIN SPORTS, 2033 sezonunun sonuna kadar Formula 1’in canlı ve özel yayın haklarını elde etti. Bu kapsamlı anlaşma, tüm antrenman ve sıralama turlarını, F1 Sprint ve Grand Prix yarışlarını içeriyor. Aynı zamanda, FIA Formula 2 Championship™, FIA Formula 3 Championship™ ve Porsche Supercup gibi prestijli yarışları da kapsayan bu anlaşma, Asya Pasifik bölgesindeki 10 ülkede geçen yıl başlayan iş birliğini daha da ileriye taşıyor.

Türkiye ve MENA Bölgesinde 4K / UHD Yayın Deneyimi

Anlaşma sayesinde Türkiye’de Digiturk, MENA bölgesinde ise beIN SPORTS ve beIN’in OTT platformu TOD üzerinden izleyicilere ulaşacak olan yarışlar, deneyimli isimlerin ayrıntılı analizleri eşliğinde sunulacak. Sporseverler, antrenman ve sıralama turları, F1 Sprint ve Grand Prix yarışlarının her anını canlı ve 4K / UHD kalitesinde izleyebilecekler. F2 ve F3 yarışları da bu anlaşma kapsamında canlı ve özel olarak yayınlanacak.

MENA Bölgesine Özel İçerik Üretimi

Anlaşma ayrıca, MENA bölgesi için özel bir içerik ortaklığını da beraberinde getiriyor. Formula 1 ve beIN, bölgedeki geniş ve tutkulu izleyici kitlesine yönelik içerikler oluşturmak için birlikte çalışacaklar. Doha, beIN’in dünya lideri prodüksiyon imkanlarından güç alarak özel bir bölgesel içerik üretim merkezi haline gelecek.

2024 Sezonu için Rekor Takvim

2024 sezonu, 24 yarışlık rekor bir takvim ile MENA bölgesinde başlayıp bitecek. Bahreyn’de 29 Şubat’ta başlayacak olan açılış yarışı, ardından Suudi Arabistan, Katar ve sezonun son yarışı olan Abu Dhabi ile devam edecek.

Yöneticilerden Memnuniyet Açıklamaları

Digiturk ve beIN MEDIA GROUP CEO’su Yousef Al-Obaidly, anlaşmanın getirdiği mutluluğu dile getirerek, Formula 1’in Türkiye ve MENA bölgesindeki 25 ülkede beIN üzerinden yayınlanacak olmasının önemine vurgu yaptı. Formula 1 Başkanı ve CEO’su Stefano Domenicali ise, Orta Doğu’da Formula 1’e olan tutkulu ilgiyi ve beIN ile olan iş birliğinin yayın deneyimini artırma hedefini paylaştı. Formula 1 Medya Hakları ve İçerik Direktörü Ian Holmes, beIN ile yapılan iş birliğinin önemini ve Doha’daki prodüksiyon imkanlarını kullanarak oluşturulacak özel içeriklerin heyecanını dile getirdi.

Bu anlaşma, Formula 1’in yayın kalitesini ve erişimini artırırken, aynı zamanda beIN MEDIA GROUP’un spor, eğlence ve medya alanındaki lider konumunu pekiştiren önemli bir adım olarak görülüyor.

Bir yanıt yazın